Saturday, May 27, 2006

第六天,第一次

小黑維修記 : T42 美版

今日拎o左部小黑 T42 美版機去整去到 thinkpad center比o左單同機佢thinkpad center 的小姐話部機係美國機, 張單係水貨. 唔會幫我整, 除非有美國單 or 旅行証明.爭取完不成功之後, 返買機的店舖問, 佢地叫我去佢地的 service center 整.去到店的 service center, 填好晒 form, check 完之後. 話幫我寄去美國整, 要 6 - 8 星期.問個 staff, 佢話改o左一段時間了, 除o左香港機, 外國機一定要有外國單先整的.

依定唔知係唔係個姐姐老點我媽子之後老點我.


IBM S30 發見

orz........

1 comment:

Ricco said...

S30是好東西