Thursday, September 07, 2006

第 109 天, 第一次

師奶 + 八婆

香港地唔知點解有勁多呢o的人

故 事 (真 人 真 事 改 編 ?)
上 星 期 五 o係 始 創 中 心 和 民 等 位 食 野
(和 民 鑊 鑊 都 係 等 …) , 拿 左 張 82 號 , 嗌 到 2x 號 ,
但 心 諗 實 好 多 人 覺 得 等 成 60 張 檯 會 放 棄 ,
即 係 中 間 會 有 好 多 number 冇 人 應 , 所 以 都 唔 係 行 開 好 耐 ,
行 完 返 去 仲 有 30 個 number , 但 好 多 人 唔 o係 度 ,
d number 都 去 得 好 快 …自 己 永 遠 是 對 的一 名 師 奶 黎 拿 檯 ,
可 惜 號 碼 己 過 …負 責 叫 號 碼 既 職 員 好 有 禮 貌 同 耐 性 解 釋 過 左 就 要 再 輪 候 …於 是 該 名 師 奶 ……
師 奶 : 「唔 得 , 你 地 唔 可 以 咁 , 唔 可 以 叫 咁 快」
師 奶 : 「唔 得 , 一 定 要 比 張 檯 我」
最 後 當 然 冇 比 到 佢 ,
但 我 都 係 唔 明 , 咩 叫 「唔 得 , 唔 可 以」 ?
我 都 想 同 李 嘉 誠 講 : 「唔 得 , 你 要 比 一 百 幾 十 億 我」
唔 知 六 合 彩 開 時 個 師 奶 會 唔 會 打 去 馬 會 講 : 「唔 得 , 你 唔 以 開 哩 六 個 number」 ?

天 上 天 下 , 唯 我 獨 尊
跟 住 又 有 件 師 奶 黎 拿 檯 , 好 遺 憾 ,
號 碼 都 係 到 左 , 而 且 仲 有 兩 個 number 就 到 我 …
.師 奶 : 「有 冇 搞 錯 ? 我 打 左 電 話 黎 架 , 我 上 面 行 落 黎 你 叫 左 三 十 幾 個 number ? 」
職 員 : 「 唔 好 意 思 , 我 地 順 住 叫 每 個 叫 五 次 , 冇 人 應 就 會 下 一 個 」師 奶 : 「 我 打 左 電 話 黎 架 喎 」職 員 : 「 唔 好 意 思 ….」
師 奶 (打 斷) : 「 一 睇 就 知 你 話 唔 到 事 架 啦 , 叫 你 上 頭 黎 ! 」
上 頭 黎 左 後 …師 奶 : 「 我 打 左 電 話 黎 , 我 上 面 行 落 黎 就 叫 左 三 十 幾 個 number , 你 地 有 冇 搞 錯 ? 我 等 左 兩 個 鐘 呀 !! 」
上 頭 : 「 唔 好 意 思 , 我 地 順 住 叫 每 個 叫 五 次 , 冇 人 應 就 會 下 一 個 … 」
師 奶 : 「 又 係 同 一 句 ? 比 你 咭 片 我 我 要 投 訴 你 」
到 此 , 本 人 搭 嗲 …我 : 「 人 地 都 係 跟 規 距 做 o者 , 你 使 唔 使 咁 呀 ? 」
師 奶 : 「 我 地 等 左 成 兩 個 鐘 呀 」
我 : 「 我 號 碼 後 過 你 都 冇 等 兩 個 鐘 咁 誇 啦 , 你 話 行 開 就 行 開 話 黎 就 黎 呀 ? 咁 我 地 企 定 o係 度 等 既 都 可 以 全 部 行 開 啦 ! 」
(師 奶 死 死 氣 地 走 開 ….)

職 員 : 「 82 號 」
我 : 「 有 ! 」

(好 味)

1 comment:

Mo said...

勇!!
師奶不嬲係最pk的一類
同california d sales一樣!